Raspunsuri pentru viitor

Raspunsuri pentru viitor

“Cel mai mare pericol pentru fiecare dintre noi nu este un vis prea indraznet pe care nu il vom realiza, ci un obiectiv prea simplu si pe care il vom atinge” (Michelangelo)

Oamenii cauta astazi raspunsuri la problemele pe care doresc sa le preintampine si gasesc solutii la probleme care inca nu s-au pus. In conditiile in care singura certitudine este schimbarea, nu ne intereseaza ce cifra de afaceri vom avea peste 10 ani, ci daca reusim sa depasim standardele si exigentele din ce in ce mai inalte ale clientilor si daca ne putem lauda cu promisiunile indeplinite. Daca prin ceea ce facem contribuim la succesul clientilor nostri. Ne intereseaza daca invatam din greseli si daca inca suntem in topul preferientelor clientilor. Daca drumul ales este bun si daca succesul nostru se bazeaza exclusiv pe fortele proprii si pe calitatea executiilor. Acesta este pariul nostru cu viitorul. Sunt ambitii mari iar Dumneavoastra veti aprecia daca reusim sa le atingem.

Ce isi doresc clientii nostri

Clientii vor produse excelente si servicii de exceptie. Pretul si calitatea aduc clientii. Pentru a avea succes trebuie sa oferim insa mai mult decat produse si servicii extraordinare. “Ce altceva?” ne intrebam clientii. Ei raspund ca, atunci cand sunt preocupati de un anumit aspect al afacerii unde intampina probleme, isi doresc sa poata apela la cineva despre care sunt convinsi ca isi va da toata silinta sa ii sprijine. Isi doresc un ghid competent si de incredere care sa le rezolve problemele si sa-i ajute sa ia cele mai bune decizii, mai ales acum cand serviciile si produsele ii invadeaza si trebuie sa le aleaga pe cele care produc un impact efectiv si vizibil la dezvoltarea optima a afacerii lor.

Atunci cand va ganditi la imbunatatirea imaginii companiei, indiferent ce mijloace aveti in vedere in acest sens, va rugam sa ne considerati ca fiind un posibil partener de discutie si vom incerca sa nu va dezamagim. S-ar putea sa fim in masura sa va oferim cel putin un sfat competent. Vom gasi impreuna solutii care sa va ajute sa va imbunatatiti performantele organizationale, pentru ca Dumneavoastra sa fiti pe deplin incantat. Vom identifica diferentiatori ai ofertei Dumneavoastra pe care sa-i transformam in avantaje competitive. Iar daca noi nu suntem in masura sa va sprijinim, va vom recomanda pe cineva de incredere.

Omul – cea mai importanta parte a ecuatiei

Fiecare client este unic, cu nevoile, aspiratiile, obiectivele si asteptarile sale, fascinat de ceea ce face. Iar fiecare dorinta a clientului este o misiune importanta pentru noi. Toti clientii sunt la fel de importanti si ii pretuim deopotriva. Gandim din perspectiva lor, punandu-i in centrul a tot ceea ce facem. Invatam sa-i ascultam mai bine decat oricine altcineva si suntem receptivi la tot ce ii intereseaza. Ne propunem sa intelegem necesitatile clientilor, cum vor evolua ele in viitor, ce solutii li se potrivesc si de ce, daca i le putem oferi, care este costul detinerii si exploatarii lor, durata de recuperare a investitiei, daca solutiile se integreaza usor in activitatea clientilor si le rezolva problemele, tinand cont de restrictiile de buget si timp si respectand specificatiile tehnice si conditiile de calitate.

Suntem preocupati de anticiparea schimbarilor si tendintelor mediului pentru a fi capabili sa oferim accesul la cele mai performante tehnologii. Insa intotdeauna incercam ca solutiile propuse sa puna tehnologia in slujba oamenilor, sa o modeleze in functie de nevoile umane, in loc sa forteze oamenii sa se adapteze la tehnologie. Intrebam clientii ce isi doresc, le cerem sa ne povesteasca despre ei, despre afacerile si planurile de viitor, apoi aflam cum tehnologia le poate indeplini cele mai sofisticate cerinte. Ceea ce-i face pe clienti sa revina este solutia personalizata, adaptata la cerintele dinamicii activitatii lor si la specificul mecanismelor de dezvoltare.